Шановні учні! Деякі навчальні матеріали потребують введення пароля для доступу. 
Деталі можна дізнатися у вчителя або переглянути в електронному журналі

Урок 13. Текстові редактори. Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати

Електронна версія підручника

Перегляньте презентацію за посиланням.

Прочитайте інформацію на с. 48-49 підручника.

Урок 12. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники. Авторське право

Електронна версія підручника

Перегляньте презентацію за посиланням.

Прочитайте інформацію на с. 46 підручника.

Урок 11. Безпечна робота в Інтернеті

Електронна версія підручника

Перегляньте презентацію за посиланням.

Прочитайте інформацію на с. 40-41 підручника.

Урок 10. Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, гіперпосилання

Електронна версія підручника

Перегляньте презентацію за посиланням.

Прочитайте інформацію на с. 36-38 підручника.

Виконайте тренувальну вправу: Кросворд "Інтернет" (learningapps.org)

Урок 9. Структурування інформації. Поняття файлу і папки

Електронна версія підручника

Перегляньте презентацію: https://1drv.ms/p/s!AsyN9t9obvScuyV6w_do-rngPUqw

Прочитайте інформацію на с. 32-33 підручника.

Урок 9. Структурування інформації. Поняття файлу і папки (інтегрований урок з англійською мовою)

Електронна версія підручника

Перегляньте презентацію: https://1drv.ms/p/s!AsyN9t9obvScukh6w_do-rngPUqw

Прочитайте інформацію на с. 32-33 підручника.

Перегляньте приклад створення малюнку київського трамвая (tram).

Перегляньте приклад створення малюнку лондонського двоповерхового автобуса (double decker bus).

Завдання з інформатики: створіть у графічному редакторі на вибір малюнок київського трамвая або лондонського двоповерхового автобуса.

Завдання з англійської мови: опишіть створений малюнок за зразком:

This is a tram. It's red and yellow. It's in Kyiv.

This is a double-decker. It's red. It's in London.

Урок 8. Робочий стіл комп’ютера

Електронна версія підручника

Перегляньте презентацію: https://1drv.ms/p/s!AsyN9t9obvScujd6w_do-rngPUqw

Прочитайте інформацію на с. 30 підручника.

Виконайте тренувальну вправу: https://learningapps.org/16539639

Урок 7. Введення текстових даних

Електронна версія підручника

Перегляньте презентацію: https://1drv.ms/p/s!AsyN9t9obvSct0l6w_do-rngPUqw

Прочитайте інформацію на с. 27-28 підручника.

Виконайте тренувальну вправу: Як працювати з клавіатурою (pidruchnykpro.org.ua)

Урок 6. Пристрої введення та виведення інформації

Електронна версія підручника

Перегляньте презентацію: https://1drv.ms/p/s!AsyN9t9obvSctwt6w_do-rngPUqw

Прочитайте інформацію на с. 24-25 підручника.

Виконайте тренувальну вправу:Пристрої комп'ютера (learningapps.org)

Урок 5. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією

Електронна версія підручника

Перегляньте презентацію: https://1drv.ms/p/s!AsyN9t9obvSctX16w_do-rngPUqw

Прочитайте інформацію на с. 21-22 підручника.

Виконайте тренувальні вправи:

  1. Від абака до нетбука (learningapps.org)
  2. Як винайшли комп’ютер (pidruchnykpro.org.ua)