Шановні учні! Деякі навчальні матеріали потребують введення пароля для доступу. 
Деталі можна дізнатися у вчителя або переглянути в електронному журналі

Урок 18. Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації

Електронна версія підручника: https://1drv.ms/b/s!AsyN9t9obvScsgx6w_do-rngPUqw

Опрацюйте презентацію: https://1drv.ms/p/s!AsyN9t9obvScuzV6w_do-rngPUqw

Проаналізуйте інформацію на с. 108-113 підручника.

Перегляньте відео: https://youtu.be/laqoT_LbnsA

Виконайте тест: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6099303

Урок 17. Текстові об’єкти та їх редагування

Електронна версія підручника: https://1drv.ms/b/s!AsyN9t9obvScsgx6w_do-rngPUqw

Опрацюйте презентацію: https://1drv.ms/p/s!AsyN9t9obvScuxJ6w_do-rngPUqw

Проаналізуйте інформацію на с. 100-105 підручника.

Урок 16. Практична робота 2. «Створення 3D-моделей у редакторі Blender»

Електронна версія підручника: https://1drv.ms/b/s!AsyN9t9obvScsgx6w_do-rngPUqw

Опрацюйте презентацію: https://1drv.ms/p/s!AsyN9t9obvSct3B6w_do-rngPUqw

Повторно проаналізуйте інформацію на с. 90-96 підручника.

Завантажити Blender (під час виконання робіт будемо використовувати версію 2.80) можна за посиланням

За потреби перегляньте інструкцію із завантаження і встановлення Blender «Як завантажити та встановити Blender»

Виконайте практичну роботу 2 «Створення 3D-моделей у редакторі Blender» на с. 100 підручника.

Приклад виконання роботи можна переглянути за посиланням: https://youtu.be/Q6pTD3JNopc

Урок 15. Графічні текстури

Електронна версія підручника: https://1drv.ms/b/s!AsyN9t9obvScsgx6w_do-rngPUqw

Опрацюйте презентацію: https://1drv.ms/p/s!AsyN9t9obvSct216w_do-rngPUqw 

Проаналізуйте інформацію на с. 90-96 підручника.

Урок 14. Екструдування форми об’єкта

Електронна версія підручника: https://1drv.ms/b/s!AsyN9t9obvScsgx6w_do-rngPUqw

Опрацюйте презентацію: https://1drv.ms/p/s!AsyN9t9obvSctzh6w_do-rngPUqw

Проаналізуйте інформацію на с. 81-88 підручника.

Завантажити Blender (під час виконання робіт будемо використовувати версію 2.80) можна за посиланням

За потреби перегляньте інструкцію із завантаження і встановлення Blender «Як завантажити та встановити Blender»

Виконайте завдання з рубрики «Працюємо з комп'ютером» на с. 85-88 підручника: https://1drv.ms/w/s!AsyN9t9obvSctz16w_do-rngPUqw

Приклад виконання завдання у Blender останньої версії:

  1. Завдання 1: https://youtu.be/Hp1jZfluQbw
  2. Завдання 2: https://youtu.be/yDl2OxmQFks
  3. Завдання 3: https://youtu.be/g2FbYNDBWaU
  4. Завдання 4: https://youtu.be/6P6JKPJfiww

Критерії оцінювання:

  1. Виконане завдання 1 - 2 бали.
  2. Виконане завдання 2 - 3 бали.
  3. Виконане завдання 3 - 3,5 бали.
  4. Виконане завдання 4 - 3,5 бали.

Урок 13. Змінення форми тривимірних об’єктів. Вершини, ребра, грані

Електронна версія підручника: https://1drv.ms/b/s!AsyN9t9obvScsgx6w_do-rngPUqw

Опрацюйте презентацію: https://1drv.ms/p/s!AsyN9t9obvSctzV6w_do-rngPUqw

Проаналізуйте інформацію на с. 77-81 підручника.

Урок 12. Копіювання та клонування, групування, вирівнювання об’єктів. Рендеринг тривимірної сцени

Електронна версія підручника

Опрацюйте презентацію

Проаналізуйте інформацію на с. 66-76 підручника.

Завантажити Blender (під час виконання робіт будемо використовувати версію 2.80) можна за посиланням

За потреби перегляньте інструкцію із завантаження і встановлення Blender «Як завантажити та встановити Blender»

Виконайте завдання з рубрики «Працюємо з комп'ютером» на с. 73-76 підручника.

Приклад виконання завдання у Blender 2.80: https://youtu.be/1qCxfYKbi1I

Приклад виконання завдання у Blender останньої версії: https://youtu.be/3Ej4hcvBEg0

Урок 11. Редактор 3D-графіки Blender. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання об’єктів. Принципи тривимірної навігації

Електронна версія підручника: https://1drv.ms/b/s!AsyN9t9obvScsgx6w_do-rngPUqw

Опрацюйте презентацію: https://1drv.ms/p/s!AsyN9t9obvSctl56w_do-rngPUqw

Проаналізуйте інформацію на с. 53-65 підручника.

Завантажити Blender (під час виконання робіт будемо використовувати версію 2.80) можна за посиланням

За потреби перегляньте інструкцію із завантаження і встановлення Blender «Як завантажити та встановити Blender»

Виконайте завдання з рубрики «Працюємо з комп'ютером» на с. 63-64 підручника: https://1drv.ms/w/s!AsyN9t9obvSctmV6w_do-rngPUqw

Приклад виконання завдання у Blender 2.80: https://youtu.be/7V_Brd2zmLc

Приклад виконання завдання у Blender останньої версії: https://youtu.be/4TwbH0D1rwg

Урок 10. Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою

Електронна версія підручника: https://1drv.ms/b/s!AsyN9t9obvScsgx6w_do-rngPUqw

Опрацюйте презентацію: https://1drv.ms/p/s!AsyN9t9obvSctgt6w_do-rngPUqw

Проаналізуйте інформацію на с. 44-50 підручника.

Урок 9. Антивірусні та антишпигунські програми, налаштування їхніх основних параметрів

Електронна версія підручника: https://1drv.ms/b/s!AsyN9t9obvScsgx6w_do-rngPUqw

Опрацюйте презентацію: https://1drv.ms/p/s!AsyN9t9obvSctVl6w_do-rngPUqw

Прочитайте інформацію на с. 38-41 підручника.

Виконайте підсумковий тест з теми: «Програмне забезпечення та інформаційна безпека» за посиланням (до 17:00 05.10.2022): https://forms.office.com/r/4Z0xGZa4F1