Перегляньте відео за посиланням: https://youtu.be/ahg6nRnqF7E?si=othIkuoFab5BRMtA
Опрацюйте матеріал на с. 160-162.
Перегляньте відео за посиланням: https://youtu.be/ahg6nRnqF7E?si=othIkuoFab5BRMtA
Опрацюйте матеріал на с. 160-162.
Перегляньте відео за посиланням: https://youtu.be/QAJiJzvduk4?si=j_ybpHKDVk-ZaXHy
Опрацюйте матеріал на с. 233-235.
Перегляньте відео: https://youtu.be/HxDGEpItYpU?si=1LAS0_GgO8iK8qzs
Повторіть інформацію на с. 142-144 підручника (рубрика «Для тих, хто працює зі Scratch 2»).
Стаття розміщена у збірнику матеріалів міського Інтерактивного вернісажу педагогічних знахідок - 2024: https://vernisaz-2024-transform-osvita.blogspot.com/p/blog-page_828.html.
Анотація. У роботі розглянуто досвід унормування та розбудови цифрового освітнього середовища в гімназії.
Ключові слова: освітнє середовище, хмарні технології, вебсайт, хмарний диск, освітня інформаційна система.
Стаття розміщена у збірнику матеріалів обласної інтернет-конференції «Технологія фахової майстерності: освітній процес в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення (XIX Хмурівські читання)»: https://timso.oin.in.ua/hmura19/pryadun-valeriy.
Сертифікат про участь: https://teach.in.ua/certificates/2023-10-27.
У роботі нами представлено досвід використання спеціально розробленого програмного забезпечення для створення умов для безпечного використання учнями мережі Інтернет: блокування небажаного, образливого контенту, контенту для дорослих тощо.
Стаття розміщена у збірнику матеріалів міського Інтерактивного вернісажу педагогічних знахідок - 2023: https://krop-vernissage-nush-2023.blogspot.com/p/blog-page_40.html
Анотація. У роботі розглянуто використання «аркуша спостереження» та прийнятого підходу до підсумкового оцінювання з інформатики в 5-му класі Нової української школи.
Ключові слова: Нова українська школа, «аркуш спостереження», підсумкове оцінювання, групи загальних результатів навчання, 12-бальна шкала, рівнева шкала.
Електронна версія підручника: https://1drv.ms/b/s!AsyN9t9obvScsiZ6w_do-rngPUqw
Опрацюйте презентацію (розміщена в «Нових знаннях»).
Повторіть інформацію на с. 77-114 підручника.
Електронна версія підручника: https://1drv.ms/b/s!AsyN9t9obvScsiF6w_do-rngPUqw
Перегляньте презентацію (розміщена в «Нових знаннях»).
Прочитайте інформацію на с. 68-70 підручника.
Виконайте тренувальну вправу: Алгоритми у Скретч (learningapps.org) (повторення інтерфейсу Скретч)
Перегляньте презентацію (розміщена в «Нових знаннях»).
Прочитайте інформацію на с. 59-60 підручника.
Електронна версія підручника: https://1drv.ms/b/s!AsyN9t9obvScsgx6w_do-rngPUqw
Опрацюйте презентацію (розміщена в «Нових знаннях»).
Прочитайте інформацію на с. 172-180 підручника.
Хто не має вдома встановленого Microsoft Excel, ознайомтеся, будь ласка, з відеоінструкцією по створенню облікового запису Microsoft для використання безкоштовної версії Office 365 / Microsoft 365 (в складі якої є Microsoft Excel): Як створити обліковий запис Microsoft.