Тема: Практична робота. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування.

Пропоноване завдання:

  1. Опрацюйте презентацію.
  2. Також, за бажанням, можете опрацювати параграф 7.2 підручника за 8 клас.
  3. Створіть в Excel «Квитанцію для розрахунку плати за електроенергію». Для цього врахуйте наступну інформацію:
    • вартість 1 кВт*год електроенергії коштує 0,90 грн, якщо за місяць спожито 100 кВт*год або менше;
    • вартість кожного кВт*год електроенергії, що спожита понад 100 кВт*год в місяць, складає 1,68 грн;
    • користувач вводить у клітинки таблиці показники лічильника за попередній та поточний місяці і отримує суму оплати за місяць;
    • в російськомовній версії Excel назви функцій локалізовані, наприклад, замість IF необхідно писати ЕСЛИ.
  4. Перегляньте відео з прикладом виконання завдання.

Тема: Цикл з післяумовою.

Пропоноване завдання:

  1. Перегляньте відео https://youtu.be/gTtTHuG41Tk та повторіть продемонстроване розв’язання задачі.
  2. Спробуйте самостійно розв'язати задачу: «Складіть програму для знаходження найменшої кількості перших парних чисел, потрібної для того, щоб одержати суму, більшу від 100».

Тема: Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень.

Пропоноване завдання:

  1. Створіть у середовищі Scratch проєкт «Акваріум»: проєкт у Scratch, в якому рибки рухатимуться у воді з різною швидкістю.
  2. Перегляньте презентацію.
  3. Приклад виконання завдання дивіться за посиланням: https://youtu.be/Z8dbPoHb-y0.

Примітка: онлайн редактор Scratch знаходиться за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editorScratch 2 можна завантажити за посиланням https://scratch.mit.edu/download/scratch2

Тема: Створення векторних зображень.

Пропоноване завдання: 

  1. У редакторі Microsoft Word створіть малюнки олівця та комп'ютерної мишки (завдання №2 б) та №2 г) на ст. 35 у підручнику).
  2. Приклад виконання завдання у Microsoft Word дивіться за посиланням: https://youtu.be/jcFX5y3NNNM