Тема: Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень.
Дата (коли був запланований урок): 14.04.2021.
Завдання:
- Створіть у середовищі Scratch проект «Робожук»: жук-робот рухається крізь лабіринт і намагається знайти з нього вихід. Після проходження лабіринт автоматично змінюється на інший. Вимоги до проекту: лабіринт складається двох стінок, одна чорного, інша - червоного кольору; вихід з лабіринту позначений зеленим. Після натискання на «прапорець» жук починає рухатися до тих пір, поки не знайде вихід з лабіринту.
- Приклад виконання завдання дивіться за посиланням: https://youtu.be/OEUzOOjMVGw.
- Виконану роботу надішліть на електронну пошту
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. абоЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .
Примітка: онлайн редактор Scratch знаходиться за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor. Scratch 2 можна завантажити за посиланням https://scratch.mit.edu/download/scratch2