Шановні учні! Деякі навчальні матеріали потребують введення пароля для доступу. 
Деталі можна дізнатися у вчителя або переглянути в електронному журналі

Урок 31. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень

Тема: Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень.

Дата (коли був запланований урок): 28.04.2021.

Завдання:

  1. Створіть у середовищі Scratch проєкт «Акваріум»: проєкт у Scratch, в якому рибки рухатимуться у воді з різною швидкістю.
  2. Перегляньте презентацію.
  3. Приклад виконання завдання дивіться за посиланням: https://youtu.be/Z8dbPoHb-y0.
  4. Виконану роботу надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
  5. Також виконайте попередній проєкт «Робожук»  https://teach.in.ua/secondary-school/7th-grade/lesson29 

Примітка: онлайн редактор Scratch знаходиться за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editorScratch 2 можна завантажити за посиланням https://scratch.mit.edu/download/scratch2

Урок 29. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень

Тема: Створення алгоритмів і програм з використанням змінних і різних алгоритмічних структур: лінійних, розгалужень і повторень.

Дата (коли був запланований урок): 14.04.2021.

Завдання: 

  1. Створіть у середовищі Scratch проект «Робожук»: жук-робот рухається крізь лабіринт і намагається знайти з нього вихід. Після проходження лабіринт автоматично змінюється на інший. Вимоги до проекту: лабіринт складається двох стінок, одна чорного, інша - червоного кольору; вихід з лабіринту позначений зеленим. Після натискання на «прапорець» жук починає рухатися до тих пір, поки не знайде вихід з лабіринту.
  2. Приклад виконання завдання дивіться за посиланням: https://youtu.be/OEUzOOjMVGw.
  3. Виконану роботу надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Примітка: онлайн редактор Scratch знаходиться за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor. Scratch 2 можна завантажити за посиланням https://scratch.mit.edu/download/scratch2

Урок 28. Проєкти із циклами з передумовою з використанням величин. Практична робота 9

Тема: Проєкти із циклами з передумовою з використанням величин. Практична робота 9.

Дата (коли був запланований урок): 31.03.2021.

Завдання:

  1. Виконайте завдання 2-5 Практичної роботи №9 «Проєкти із циклами з передумовою з використанням величин» на ст. 167 підручника.
  2. Завдання 1 практичної роботи виконувати НЕ ТРЕБА.
  3. Виконану роботу надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..
 
 

Урок 27. Проєкти із циклами з лічильником з використанням величин. Практична робота 8

Тема: Проєкти із циклами з лічильником з використанням величин. Практична робота 8.

Дата (коли був запланований урок): 24.03.2021.

Завдання:

  1. Виконайте завдання 2-5 Практичної роботи №8 «Проєкти із циклами з лічильником з використанням величин» на ст. 167-168 підручника.
  2. Завдання 1 практичної роботи виконувати НЕ ТРЕБА.
  3. Виконану роботу надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Урок 21. Система координат у проєктах створення зображень

Тема: Система координат у проєктах створення зображень.

Дата (коли був запланований урок): 07.02.2021.

Завдання:

  1. Опрацюйте параграф 4.2 (ст. 133-135) підручника.
  2. Виконайте завдання «Працюємо з комп'ютером» на ст. 136-139 підручника (частину «Для тих, хто працює зі Scratch»).
  3. Виконану презентацію надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Урок 17. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей

Тема: Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей.

Дата (коли був запланований урок): 13.01.2021.

Завдання:

  1. Перегляньте перші 5 хвилин 10 секунд відео https://youtu.be/NvrQ09XauPI.
  2. Опрацюйте параграф 2.1 (ст. 64-67) підручника.
  3. Виконайте завдання «Працюємо з комп'ютером» на ст. 67-68 підручника.
  4. Виконану презентацію надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Урок 10. Адресація. Формули

Тема: Адресація. Формули.

Дата (коли був запланований урок): 18.11.2020.

Завдання: опрацюйте презентацію за посиланням, п. 3.3, ст. 99-105 підручника.

Урок 6

Тема: Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі.

Дата (коли був запланований урок): 07.10.2020.

Завдання: зробіть переклад тексту, що розміщено у файлі за посиланням, за допомогою онлайнового перекладача. Відредагуйте автоматично перекладений текст (за потреби виправте помилки). Збережіть вашу роботу у текстовий файл та надішліть його на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 

 

 

Завдання на 04-22.05.2020

Тема: Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Дата (коли був запланований урок): 06-07.05.2020, 13-14.05.2020, 20-21.05.2020.

Завдання: Уроки 31-33. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Уроки 31-33. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію

Тема: Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Завдання:

  1. На минулих уроках Ви визначилися із темою майбутнього проекту та створили сценарій і інформаційну модель гри. На наступних уроках Вам необхідно відповідно до розроблених сценарію та інформаційної моделі реалізувати гри у середовищі Скретч.
  2. Перед початком роботи над грою ознайомтеся із презентацією.
  3. Надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  або в групу в Facebook https://fb.com/groups/teach.ua (не забувайте вказувати ваші прізвище, ім’я, клас та дату, за яку Ви виконали завдання) готову презентацію.