Тема: Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Дата (коли був запланований урок): 06-07.05.2020, 13-14.05.2020, 20-21.05.2020.

Завдання: Уроки 31-33. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Тема: Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Завдання:

  1. На минулих уроках Ви визначилися із темою майбутнього проекту та створили сценарій і інформаційну модель гри. На наступних уроках Вам необхідно відповідно до розроблених сценарію та інформаційної моделі реалізувати гри у середовищі Скретч.
  2. Перед початком роботи над грою ознайомтеся із презентацією.
  3. Надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  або в групу в Facebook https://fb.com/groups/teach.ua (не забувайте вказувати ваші прізвище, ім’я, клас та дату, за яку Ви виконали завдання) готову презентацію.

Тема: Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту.

Дата (коли був запланований урок): 29-30.04.2020.

Завдання: Урок 30. Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту.

Тема: Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту.

Завдання:

  1. На минулому уроці Ви визначилися із темою майбутнього проекту - гри. Підготуйте презентацію, де опишіть сценарій та інформаційну модель для гри.
  2. Вимоги до презентації:
    • титульний слайд: назву гри, прізвище, ім’я учня, клас;
    • на інших слайдах: опис об’єктів гри та сцени;
    • загальна кількість слайдів - від 5 до 10.
  3. Надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  або в групу в Facebook https://fb.com/groups/teach.ua (не забувайте вказувати ваші прізвище, ім’я, клас та дату, за яку Ви виконали завдання) готову презентацію.

Тема: Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.

Дата (коли був запланований урок): 22-23.04.2020.

Завдання: Урок 29. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.

Тема: Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал презентації.
  2. Продумайте сценарій Вашої майбутньої гри (наприклад, гри «Лабіринт», «Голодна мавпочка» чи будь-якої іншої на Ваш вибір).
  3. Надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  або в групу в Facebook https://fb.com/groups/teach.ua (не забувайте вказувати ваші прізвище, ім’я, клас та дату, за яку Ви виконали завдання) тему Вашої майбутньої гри, яку будете розробляти на наступних уроках.

Тема: Створення ігрового проекту. Практична робота 7.

Дата (коли був запланований урок): 15-16.04.2020.

Завдання: Урок 28. Створення ігрового проекту. Практична робота 7.

Тема: Створення ігрового проекту. Практична робота 7.

Завдання:

  1. Створіть проект у Scratch відповідно до інструкцій на відео https://youtu.be/VgoN46OnhX4.
  2. Надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  або в групу в Facebook https://fb.com/groups/teach.ua (не забувайте вказувати ваші прізвище, ім’я, клас та дату, за яку Ви виконали завдання) чіткі скріншоти всіх скриптів для об’єктів «Краб» і «М’яч».

Тема: Програмування випадкових процесів.

Дата (коли був запланований урок): 08-09.04.2020.

Завдання: Урок 27. Програмування випадкових процесів.

Тема: Програмування випадкових процесів.

Завдання:

  1. Здійснити самоперевірку, виконавши тест https://naurok.com.ua/test/start/60565.
  2. Скріншот із результатом виконаного тесту надіслати на електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або в групу в Facebook https://fb.com/groups/teach.ua