Тема: Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей.

Дата (коли був запланований урок): 13.01.2021.

Завдання:

  1. Перегляньте перші 5 хвилин 10 секунд відео https://youtu.be/NvrQ09XauPI.
  2. Опрацюйте параграф 2.1 (ст. 64-67) підручника.
  3. Виконайте завдання «Працюємо з комп'ютером» на ст. 67-68 підручника.
  4. Виконану презентацію надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Тема: Адресація. Формули.

Дата (коли був запланований урок): 18.11.2020.

Завдання: опрацюйте презентацію за посиланням, п. 3.3, ст. 99-105 підручника.

Тема: Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Пересилання файлів. Хмарні сервіси. Онлайнові перекладачі.

Дата (коли був запланований урок): 07.10.2020.

Завдання: зробіть переклад тексту, що розміщено у файлі за посиланням, за допомогою онлайнового перекладача. Відредагуйте автоматично перекладений текст (за потреби виправте помилки). Збережіть вашу роботу у текстовий файл та надішліть його на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

 

 

 

 

 

Тема: Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Дата (коли був запланований урок): 06-07.05.2020, 13-14.05.2020, 20-21.05.2020.

Завдання: Уроки 31-33. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Тема: Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Завдання:

  1. На минулих уроках Ви визначилися із темою майбутнього проекту та створили сценарій і інформаційну модель гри. На наступних уроках Вам необхідно відповідно до розроблених сценарію та інформаційної моделі реалізувати гри у середовищі Скретч.
  2. Перед початком роботи над грою ознайомтеся із презентацією.
  3. Надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  або в групу в Facebook https://fb.com/groups/teach.ua (не забувайте вказувати ваші прізвище, ім’я, клас та дату, за яку Ви виконали завдання) готову презентацію.

Тема: Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту.

Дата (коли був запланований урок): 29-30.04.2020.

Завдання: Урок 30. Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту.

Тема: Підготовка презентаційних матеріалів проекту та звіту.

Завдання:

  1. На минулому уроці Ви визначилися із темою майбутнього проекту - гри. Підготуйте презентацію, де опишіть сценарій та інформаційну модель для гри.
  2. Вимоги до презентації:
    • титульний слайд: назву гри, прізвище, ім’я учня, клас;
    • на інших слайдах: опис об’єктів гри та сцени;
    • загальна кількість слайдів - від 5 до 10.
  3. Надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  або в групу в Facebook https://fb.com/groups/teach.ua (не забувайте вказувати ваші прізвище, ім’я, клас та дату, за яку Ви виконали завдання) готову презентацію.

Тема: Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.

Дата (коли був запланований урок): 22-23.04.2020.

Завдання: Урок 29. Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.

Тема: Розробка сценарію та інформаційної моделі для гри.

Завдання:

  1. Опрацюйте матеріал презентації.
  2. Продумайте сценарій Вашої майбутньої гри (наприклад, гри «Лабіринт», «Голодна мавпочка» чи будь-якої іншої на Ваш вибір).
  3. Надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  або в групу в Facebook https://fb.com/groups/teach.ua (не забувайте вказувати ваші прізвище, ім’я, клас та дату, за яку Ви виконали завдання) тему Вашої майбутньої гри, яку будете розробляти на наступних уроках.

Тема: Створення ігрового проекту. Практична робота 7.

Дата (коли був запланований урок): 15-16.04.2020.

Завдання: Урок 28. Створення ігрового проекту. Практична робота 7.