Шановні учні! Деякі навчальні матеріали потребують введення пароля для доступу. 
Деталі можна дізнатися у вчителя або переглянути в електронному журналі

Урок 31. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

Тема: Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

Дата (коли був запланований урок): 20.04.2021.

Завдання:

  1. Створіть у середовищі Scratch проєкт «Акваріум»: проєкт у Scratch, в якому рибки рухатимуться у воді з різною швидкістю.
  2. Перегляньте презентацію.
  3. Приклад виконання завдання дивіться за посиланням: https://youtu.be/Z8dbPoHb-y0.
  4. Виконану роботу надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Примітка: онлайн редактор Scratch знаходиться за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor. Scratch 2 можна завантажити за посиланням https://scratch.mit.edu/download/scratch2

Урок 30. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження

Тема: Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

Дата (коли був запланований урок): 13.04.2021.

Завдання: 

  1. Створіть у середовищі Scratch проект «Робожук»: жук-робот рухається крізь лабіринт і намагається знайти з нього вихід. Після проходження лабіринт автоматично змінюється на інший. Вимоги до проекту: лабіринт складається двох стінок, одна чорного, інша - червоного кольору; вихід з лабіринту позначений зеленим. Після натискання на «прапорець» жук починає рухатися до тих пір, поки не знайде вихід з лабіринту.
  2. Приклад виконання завдання дивіться за посиланням: https://youtu.be/OEUzOOjMVGw.
  3. Виконану роботу надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Примітка: онлайн редактор Scratch знаходиться за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor. Scratch 2 можна завантажити за посиланням https://scratch.mit.edu/download/scratch2

Урок 27. Створення скриптів у середовищі Scratch

Тема: Створення скриптів у середовищі Scratch.

Дата (коли був запланований урок): 23.03.2021.

Завдання: 

1. Створіть скрипти у середовищі Scratch, щоб зобразити наведені на першому малюнку фігури.

2. На другому малюнку наведено приклад скрипту для зображення 4 квадратів.

3. Виконану роботу надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Примітка: онлайн редактор Scratch знаходиться за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor

Урок 25. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником. Практична робота 5

Тема: Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником. Практична робота 5.

Дата (коли був запланований урок): 09.03.2021.

Завдання: 

  1. Опрацюйте презентацію.
  2. Опрацюйте параграф 3.2 підручника.
  3. Виконайте практичну роботу №5 на ст. 99-100 у підручнику.

Урок 20. Створення презентації із ефектами. Практична робота 4

Тема: Створення презентації із ефектами. Практична робота 4.

Дата (коли був запланований урок): 02.02.2021.

Завдання: 

  1. Опрацюйте матеріали уроку 18: «Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях».
  2. Виконайте завдання «Працюємо з комп'ютером» на ст. 65-66 у підручнику.

Примітка: файл-заготовка для виконання завдання: https://is.gd/Tsisoo

Урок 18. Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях

Тема: Ефекти анімації, рух об’єктів в презентаціях.

Дата (коли був запланований урок): 19.01.2021.

Завдання: 

  1. Перегляньте перші 11 хвилин відео за посиланням https://youtu.be/xsLcSKg6NZY.
  2. Опрацюйте презентацію.
  3. Прочитайте параграф 2.3 на ст. 58-64 у підручнику.

Урок 17. Створення та оцінювання презентації. Типи слайдів. Практична робота 3

Тема: Створення та оцінювання презентації. Типи слайдів. Практична робота 3.

Дата (коли був запланований урок): 12.01.2021.

Завдання: 

  1. Опрацюйте презентацію.
  2. Прочитайте параграф 2.2 на ст. 48-54 у підручнику.
  3. У редакторі презентацій Microsoft PowerPoint виконайте практичну роботу №3 на ст. 57-58 у підручнику.
  4. Файли-заготовки для практичної роботи можна завантажити за посиланням.
  5. Виконану презентацію надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Урок 12. Створення векторних зображень

Тема: Створення векторних зображень.

Дата (коли був запланований урок): 01.12.2020.

Завдання: 

  1. У векторному графічному редакторі LibreOffice Draw або у Microsoft Word створіть малюнки олівця та комп'ютерної мишки (завдання №2 б) та №2 г) на ст. 35 у підручнику).
  2. Виконане завдання надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Примітка. Приклад виконання завдання у Microsoft Word дивіться за посиланням: https://youtu.be/jcFX5y3NNNM

Урок 10. Додавання тексту до графічних зображень та його форматування

Тема: Додавання тексту до графічних зображень та його форматування.

Дата (коли був запланований урок): 17.11.2020.

Завдання: Опрацюйте презентацію за посиланням, ст. 32-33 у підручнику.

Урок 6. Операції над об’єктами та групами об’єктів

Тема: Операції над об’єктами та групами об’єктів.

Дата (коли був запланований урок): 06.10.2020.

Завдання: У графічному редакторі Paint створіть їжачкову сімейку відповідно до інструкції, розміщеній у файлі за посиланням.