Тема: Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Дата (коли був запланований урок): 13.05.2020, 20.05.2020, 27.05.2020.

Завдання: Уроки 32-35. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Тема: Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

Завдання:

  1. Перегляньте відео з інструкцією з розробки гри «Краб» і «М’яч» https://youtu.be/VgoN46OnhX4.
  2. Перед початком роботи над грою ознайомтеся із презентацією.
  3. Оберіть тему майбутнього проекту (це може бути гра «Краб» і «М’яч», як у поданому зразку, або будь-яка інша гра на Ваш вибір). 
  4. На цьому та наступних уроках, що залишилися до кінця навчального року, Вам необхідно реалізувати гру в середовищі Скретч.
  5. Надішліть на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  або в групу в Facebook https://fb.com/groups/teach.ua (не забувайте вказувати ваші прізвище, ім’я, клас та дату, за яку Ви виконали завдання) готовий проект.

Тема: Складання програм з повтореннями у середовищі Скретч. Практична робота.

Дата (коли був запланований урок): 06.05.2020.

Завдання: Урок 31.Складання програм з повтореннями у середовищі Скретч. Практична робота.

Тема: Складання програм з повтореннями у середовищі Скретч. Практична робота.

Завдання:

  1. Підручник: ст. 206, виконайте практичну №6.
  2. Зверніть увагу! Замість файлу «тло 6_1» використайте у якості тла файл «underwater» зі складу Скретч, а замість файлу «тло 6_2» використайте будь-який інший на Ваш розсуд.
  3. Чіткий скріншот зі скриптом розв’язаної вправи надішліть на електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або в групу в Facebook https://fb.com/groups/teach.ua.

Тема: Цикли з передумовою.

Дата (коли був запланований урок): 29.04.2020.

Завдання: Урок 30. Цикли з передумовою

Тема: Цикли з передумовою.

Завдання:

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ! У Scratch цикл з умовою англійської мовою має назву «repeat until». Цей же цикл в різних версіях Scratch українською мовою названо по-різному: у версії 1.4 - «повторювати поки»; у версії 2 - «повторювати поки не» (таку ж назву використано у підручнику та презентації); у версії 3 - «повторити до».

  1. Підручник: параграф 4.6, ст. 201-203, презентація (опрацювати, знати).
  2. Виконати за зразком завдання «Працюємо з комп’ютером» на сторінках 203-204.
  3. Чіткий скріншот зі скриптом розв’язаної вправи надішліть на електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або в групу в Facebook https://fb.com/groups/teach.ua.

Тема: Цикли з лічильником.

Дата (коли був запланований урок): 22.04.2020.

Завдання: Урок 29. Цикли з лічильником

Тема: Цикли з лічильником.

Завдання:

  1. Самостійно розв’яжіть впр. 7 на ст. 193 у підручнику.
  2. Чіткий скріншот зі скриптом розв’язаної вправи надішліть на електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або в групу в Facebook https://fb.com/groups/teach.ua.

Як встановити Scratch

Тема: Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч.

Дата (коли був запланований урок): 15.04.2020.

Завдання: Урок 28. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч

Тема: Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч.

Завдання:

  1. Перегляньте відео https://youtu.be/TEJ4QShx9Fk з прикладом розв’язання впр. 5 на ст. 192 у підручнику.
  2. Самостійно розв’яжіть впр. 6 на ст. 193 у підручнику.
  3. Чіткий скріншот зі скриптом розв’язаної вправи надішліть на електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або в групу в Facebook https://fb.com/groups/teach.ua.

Як встановити Scratch